نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2369
-
الف
+

«روزبه حصاری»: مردم جواد جوادی صدایم می کنند

روزبه حصاری»، بازیگر سریال «بچه مهندس۳» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از تجربه نقش آفرینی در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «روزبه حصاری»، بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس۳» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از تجربه نقش آفرینی در این سریال گفت.

وی که در مدت کوتاهی در فضای مجازی، ریکورددار صفحه‌های هواداران شده است، گفت: اکنون که جوان‌ها از من طرفداری کردند، بار مسئولیتم بیشتر شده است، سعی می‌کنم بیشتر مراقب باشم. این ماجرا انگیزه دوچندانی برای ادامه مسیرم به من داد و خوشحالم که مردم سریال ما را با محبت نگاه می‌کنند.

این بازیگر در پیوند با بازخوردهای مردم از ایفای نقشش در سریال «بچه مهندس» گفت: «مردم این روزها در کوچه و خیابان و در فضای مجازی من را هم با نام خودم روزبه و هم با نام جواد جوادی در «بچه مهندس» صدا می‌زنند.

روزبه حصاری، زاده 12 دلو(بهمن) 1366 هجری خورشیدی در تهران است.

وی دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد و از سال 1388 در 22 سالگی فعالیت خود را از بازیگری تیاتر شروع کرد و اولین کار جدی وی مربوط به نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» به کارگردانی «اشکان خیل نژاد» است.

بعد از تجربه اولیه تیاتر، دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین هنرجویان شد و به این ترتیب حصاری اولین بار در سال 1392 با سریال «یادآوری» برای اولین بار حضور در تلویزیون را تجربه کرد.

از میان دیگر آثار تلویزیونی «روزبه حصاری» می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال اینترنتی «دومینو» اشاره کرد.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر